| Auteur |
Bericht |
|
Bambam
|
Berichttitel: Hoe tevreden ben jij over UPC internet Geplaatst: zo sep 16, 2007 9:45 am |
|
 |
| Computer freak |
|
|
Na enorme veel ellende gehad te hebben met UPC in 2002 denk ik erover om toch weer UPC te nemen omdat ik een snellere internetverbinding nodig heb.
Hoe tevreden of ontevreden ben jij nu over UPC ?
|
|
 |
|
 |
|
Dirk
|
Berichttitel: Geplaatst: di nov 13, 2007 3:34 pm |
|
Geregistreerd: vr maart 30, 2007 11:12 pm Berichten: 31 Woonplaats: Den Haag
|
|
Ik ben niet zo verschrikkelijk tevreden over upc.
De verbinding is heel snel maar valt ook regelmatig even weg.
Ook de telefonie die ik via dezelfde modem heb, die valt dan weg.
Dit is natuurlijk niet leuk als je in een gesprek bent.
Ook hebben ze zonder mijn toestemming ALLE kosten van UPC op mijn rekening gezet terwijl mijn moeder de televisiekabel moet betalen en ik alleen de telefonie en internet moet betalen.
Op deze manier incasseren ze alles in een klap maar wel vanaf mijn girorekening en dat vind ik niet zo grappig.
Ik heb hier 10 minuten voor aan de telefoon gehangen, die man stuurt me een wijzigingsformulier maar wat heb ik aan een wijzigingsformulier.
Dus ik geef aan dat ze het zelf fout hebben gedaan, ik word doorverbonden en 20 minuten later zit ik nogsteeds in de wacht bij UPC.
Dit a 10 cent per minuut. Ik heb het maar opgegeven.
UPC is dus echt geen 10 waard, misschien net een magere 6
|
|
 |
|
 |
|
Richard
|
Berichttitel: Geplaatst: zo dec 30, 2007 11:25 am |
|
Geregistreerd: vr maart 30, 2007 5:36 pm Berichten: 17 Woonplaats: Rotterdam
|
|
UPC heeft het internetpakket wat ik heb met ruim 10 euro !! in prijs verhoogd. Dat is 120 euro per jaar meer voor dezelfde dienst (die overigens al jaren regelmatig hapert).
Ik denk er nu serieus over om over te stappen naar ADSL
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Geplaatst: za feb 02, 2008 10:58 am |
|
 |
| Computer freak |
|
|
Ik ben weer overgestapt op UPC en ik heb een redelijke verbinding, is goed snel maar af en toe valt de verbinding nog wel weg.
Dat is hinderlijk, ik heb al een hele nacht geen internet en geen telefoon gehad.
|
|
 |
|
 |
|